Wethouder Rijkeboerweg 32, 1165 NN Halfweg
+31 6 24415481
info@dedraadshop.nl

Klantenservice

Betaalmethoden

  1. Online middels Ideal, Paypal, Tikkie, bankoverschrijving, voor onze Belgische klanten Mister Cash/bancontact
  2. Contant wanneer je de bestelling op komt halen in Halfweg

Bedenktijd/Retourneren van online aankopen

Ben je toch niet tevreden met het product dat je hebt gekocht in onze webshop of heb je je bedacht? Stuur het dan binnen 14 dagen terug naar onze kralenwinkel. Natuurlijk wel in onbeschadigde vorm en met een kopie van het aankoopbewijs van je online bestelling die je per mail ontvangen hebt. Vergeet daarbij niet je bankrekeningnummer te vermelden! Wij storten het bedrag binnen twee weken terug op je rekening.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,75 (online) per pakket. Voor de overige exacte tarieven van verzendkosten, raadpleeg de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@dedraadshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@dedraadshop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 2,75 vast verzendingstarief

€ 3,95 voor brievenbuspakketten

€ 5,95 voor pakketpost en bestellingen  

Gratis verzenden voor bestelling boven de € 125,- Dit omdat onze producten super scherp geprijsd zijn!

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van POSTNL  of tenzij anders afgesproken 

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

De Draadshop
Tel: 06- 244 15481
Mail: info@dedraadshop.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: De Draadshop
Onze domeinnaam is www.dedraadshop.nl

Ons vestigingsadres:
Wethouder Rijkeboerweg 32
1165 NN HALFWEG
KVK: 82648697
BTW:     NL003502382B46

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dedraadshop.nl. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Overboeking
  • Betaalverzoek via ING
  • Credit Card
  • Sofort Banking
  • Bancontact
  • KBC/CbC